Strona grupy skanlacyjnej Hayate
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

-|-Strona główna grupy Hayate-|-

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: aqvario
12 Styczeń 2009, 03:16
Screnny i Opisy
Autor Wiadomość
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 12:46   Screnny i Opisy

No więc jak wiadomo w jednym z tematów narodził się pomysł takiej zabawy - ktoś wrzuca screena, no i dajemy do niego śmieszne podpisy, a osoba, która wrzuciła screena wybiera najlepszy :D i osoba która dała najlepszy tekst wrzuca nowego screena :D

Pierwszy screen :D


edit:

Propozycje: "Przecież mówiliście, że przy produkcji tego stroju nie ucierpiał żaden tygrys!"

edit 2:
Uwaga! Zmiana zasad! Jeśli osoba wrzuciła nowego screena musi ocenić przez tydzień. Jesli nie oceniła traci kolejkę!!! Wtedy twórca tematu (czyli ja) daje komuś kolejkę.
Ostatnio zmieniony przez Szczeciarz 29 Grudzień 2007, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Martinus

Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 13:01   

eeeeeeeeeeeeeeee
Ostatnio zmieniony przez Martinus 6 Czerwiec 2010, 14:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 13:15   

moja propozycja: "I co, nie mówiłam, że fajna kocica jestem? mrauuu..."
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 15:37   

"Coś mnie ugryzło w czoło... >*<" xD
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 16:10   

Pan spoza ekranu - "Kiepski ten cosplay, nawet uszek nie ma. Chłopaki, idziemy na pizze."
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 21:46   

Shirou Noir, dajesz kolejną zagadkę...
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 23:01   

Hahaha, jestem geniuszem xD


Kliknij aby powiększyć...

"Napis na rurce głosi: 'Palenie może powodować raka i inne choroby układu oddechowego, pokarmowego i nerwowego' " ^^

Edit: Na odpowiedzi czekam do północy :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Shirou Noir 16 Grudzień 2007, 23:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 23:14   

"muszę pamiętać, że tu się dmucha, a nie wciąga"
_________________
It's morphin' time!
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 23:39   

Pan od cenzury (marszcząc brwii) - "To w końcu jest lolicon czy film o samurajach?"
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 00:40   

Babcia stojąca obok: "Jeszcze trochę, skarbie, jeszcze tylko 5cm głębiej i będziesz najlepsza!"
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 19:29   

Babciu czy to rurka? Jeśli tak to mogłaś powiedzieć zanim zaczynałam ten dym wdychać! ;p
Ostatnio zmieniony przez Szczeciarz 16 Grudzień 2007, 20:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 20:44   

ona sobie powtarza paląc " zdązę zanim wrócą rodzice zdąże zanim wrócą rodzice ..." ^^
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:43   

Nie mogłem się zdecydować między aqiem i ruskiem... aqa nie do końca rozumiem (bo dość dwuznacznie to zabrzmiało xD) to samo z ruskiem xD

Zarządzam dogrywkę - oboje macie czas do jutra do północy na podanie po jednej nowej propozycji :) Który wygra - ten robi następne xD
_________________

 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 10:19   

ona sobie myśli < już prawie sie podniecił już prawie się podniecil .......... ogień ^^ xD>
Ostatnio zmieniony przez rusek 17 Grudzień 2007, 10:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 18:24   

aq nie poddawaj się! Czekam na twoją propozycję xD
_________________

 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 18:25   

Babunia stojąca obok: Proszę Cię wdumaj w to! K**** dmuchaj przez tą j***** rurkę!!!
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 18:26   

szczeciarz czytaj to jest dogrywka pomiedzy mną a Aq nie wtrącaj sie
 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 18:27   

Sorki ;P
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 18:28   

^^ wybaczam ci to twój pierwszy raz xDxD ^^
 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 20:29   

ktoś stojący przed nią: "przestań ! umyj najpierw zęby! "
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 20:46   

heh xD tiaa....^^
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 17 Grudzień 2007, 23:53   

Rin-san, łaskawie, zanim coś napiszesz, przeczytaj co piszą poprzednicy.

Ogłaszam, że zostało 8 minut do końca dogrywki. Jeżeli aq nic nie napisze, rusek wygra walkowerem :)
_________________

 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 00:01   

No i niestety - aq nie odpowiedział. Walkowerem wygrywa RUSEK xD Rusek, twoja kolej(ka) ^^
_________________

 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 14:16   

Hehe mój tekst był lepszy xD mimo wszystko nie chciałam rywalizować tylko rozbawić xD
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 15:34   

Eeee tam, moj byl najlepszy, tylko wy sie nie znacie xD.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 16:07   



macie linka do obrazka ^^ właśnie w tej chwili kiedy luise biła saita weszła kapitan straży xD jak myślicie co pomyślała w pierwszej chwili luise ?? czekam do jutra do 18.00 xD powdzenia
Ostatnio zmieniony przez aqvario 22 Grudzień 2007, 01:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 18:17   

"to nie jest tak jak myślisz!! ^^' "
_________________
It's morphin' time!
Ostatnio zmieniony przez Lilka 18 Grudzień 2007, 18:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 18:25   

"Dołączysz się, czy masz zamiar się tylko gapić?"
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 18:26   

xD to dobre ^^ walczcie dalej zapraszam więcej osób
 
 
stsatan


Wiek: 24
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Lędziny
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 18:37   

do kogoś za kadru „ to nie tak ja jej w żadnym wypadku znam”
_________________
Prawda nie ma żadnych bogów ponad sobą. Wiara w prawdę zaczyna się od zwątpienia we wszystkie prawdy, w które się uprzednio wierzyło.
— Fryderyk Nietzsche
 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 20:10   

"No co? Przecież mówię ,że przy tej bijatyce nikt nie pocierpiał" ^O^
Ostatnio zmieniony przez Szczeciarz 18 Grudzień 2007, 21:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 22:32   

<<łup trzask trzask..."ZABIJĘ CIĘ, SA... hę? Co ty tu robisz?! SAITO?! TO KOLEJNA...?! ZABIJĘ CIĘ!, SAITO!!!!!!!!!!" trzask ŁUP! BUM!!...>>

xD Znam oryginał, ale lepiej dryfować niż dawać to co w realu jest xD
_________________

Ostatnio zmieniony przez Shirou Noir 18 Grudzień 2007, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 17:47   

taa ...... to jescze niecałe pietnaście minut xD
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 18:04   

dobra ogłaszam koniec zawodów ^^ niemniej jednak nie umiem się zdecydować smoq czy shirou nior ^^ panowie daje wam jeszcze 24 godziny xD tylko wasze propozycje będa brane pod uwagę ale jesli wpisze sie ktos inny tez będzie fajnie ^^
zapraszam xD
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 18:17   

"Ohayoo! właśnie się bawiliśmy..." ŁUP "przyłączysz się? xD Nie? Jaka szkoda... no cóż, więcej zabawy" tu ton zmienia się na groźny i morderczy "DLA MNIE ]:-> Buhahahaha" Łup Łup Łup...

Jeśli mogę, to dodaję jeszcze dalszy ciąg...

Wyciąga różczkę... Saito: "O nie!!" Luise: "Czary-Mary!" ŁUUUUUUUUUUUUUUBBBBUUUUUDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUU - magia nicości działa - budynek się zawalił prosto na biednego "chowańca" xD
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 20:10   

Jestem miły i oddaję wygraną Shirou ^^.
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:11   

Smoczqu, nie rób mi tego :( Wstaw coś!! :)
_________________

 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:16   

no smoq nie poddawaj się
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:18   

Ja się nie poddaję xD... chcę być tylko miły, bo jestem altruistą i w ogóle o.o.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:20   

to chwalebne i w ogóle chwała ci o wielki smoq xD .............. a wiec ogłaszam wygrał SHIROU NOIR dajesz wrzuć coś ^^
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:29   

Ehh... kurde najpierw aq, teraz smoq sobie odpuścił :( Ale niech będzie - jak to powiedział Mr. Freddie - The Show Must Go On!! xD



Kadr z green-green. Czekam na wszystkie teksty z tym związane - niezależnie czy dotyczy to ich myśli, czy kogoś z zewnątrz czy czegokolwiek tam xD Acz najlepsza była mina faceta z czajniczkiem ^^ (kto oglądał - wie ^^)

Mój przykład: Psycholog oglądający film: "Zauważalna jest zmiana orientacji seksualnej przy występowaniu syndrom braku bliskości kobiety... ciekawe... zaiste... niezmiernie ciekawe..." xD
_________________

 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:33   

tekst reklamy : "nowość dla wszystkich kobiet .... samomyjący sie faceci :)...... już nie musisz tracić czasu na mycie swojego faceta jego koledzy zrobią to za ciebie ......... kiedy ty oglądasz ulubiony serial ( lub siedzisz na hayate) twój mężczyzna czysci się ze wspólnikami ^^......... kup teraz świąteczna zniżka xD "
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:34   

"Impreza po przysiędze"
_________________
It's morphin' time!
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:34   

W sumie nie wiem co dokłądnie ten screen przedstawia - kiepska jakość ^^", ale wydaje mi się, że ten gość bierze do ust stopę jakiegoś afro-amerykanina ^^".
To ja też przykład daję ^^:

"Ej, myślałem że to seks bez zobowiązań, o kanibaliźmie nie było mowy!"
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 23:37   

No dalej dalej... już są fajne teksty ale liczę na lepsze xD Do jutra do północy ^^
_________________

 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 20 Grudzień 2007, 23:35   

Hmm... powiedziałbym "remis smoczeq i rusek" ale po gruntownym namyśle... mimo całej swej śmieszności przegrywa... rusek...

ZWYCIĘŻA... SMOCZEK!!!! xD Zapodajesz stary! (:P)

PS. Wiem, że skończyłem pół godziny przed czasem, ale minęło 23 h i 58 minut od ostatniej wiadomości tutaj, więc nie sądzę, żeby ktoś jeszcze coś napisał :P
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Grudzień 2007, 16:24   

Miło xP...
To ja dam coś takiego o.o...
Ostatnio zmieniony przez aqvario 22 Grudzień 2007, 01:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 21 Grudzień 2007, 16:25   

jej mama do niej " a mowilam żeby do rozsmarowania dżemu użyć noza a nie szlifierki kątowej ^^
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 21 Grudzień 2007, 17:04   

"zapasy w dżemie były fajnie... kiedy powtórka?"
_________________
It's morphin' time!
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 21 Grudzień 2007, 18:08   

"Czerwono mi!" xD
_________________

 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 21 Grudzień 2007, 22:48   

"a nie mówiłam kiedyś, żeby trzymać tego psa zdala od krajalnicy?"
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 01:51   

Po włączeniu miksera: "A ja myślałam, że ta żaba w środku też jest zielona... i czym ja teraz doprawię sałatkę?"
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
stsatan


Wiek: 24
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Lędziny
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 09:06   

Myśli { dlaczego moje jedzenie zawsze próbuje mi cieknąc ? dobrze ze dziś mu na to nie pozwoliłam }
_________________
Prawda nie ma żadnych bogów ponad sobą. Wiara w prawdę zaczyna się od zwątpienia we wszystkie prawdy, w które się uprzednio wierzyło.
— Fryderyk Nietzsche
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 15:15   

Dobra, kończymy - Rusek wygrywa, drugie miejsce dla Aqa... i tyle ^^.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 15:46   


macie ........ o czym myśli raito czekam na najlepsze propozycje xD czas macie do...... jutra do 18.00
mata ne !
Ostatnio zmieniony przez aqvario 22 Grudzień 2007, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 15:56   

"Czemu ja wyglądam tak pedałkowato?"
Sorry, nie moglem sie powstrzymac xP.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 16:01   

"I'm too sexy for this photo" xP
_________________
It's morphin' time!
 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 16:39   

"To gey or not to gey - that is the question..." xD Geyspeare rulez ^^
_________________

 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 17:19   

"Niedługo wszystkich Was pozabijam gnoje" xD
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 22 Grudzień 2007, 21:13   

"Cholera... nie miała kiedy wyskoczyć z tą ciążą..."
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 23 Grudzień 2007, 18:24   

dobra mieliscie troche czasu extra ale to koniec xD a wiec ogłaszam wszem i wobec że zwycięzył ............ Aqvario < sfx : brawa> gratulacje ^^
wrzuć coś ^^
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 13:53   

No to jedziem :D Anime to Battle Programmer Shirase.

 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 15:09   

"to nie to, co myślicie ^^' "
_________________
It's morphin' time!
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 15:14   

mamo tato to mój nowy korepetytor z matematyki xD
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 15:23   

-> odpowiedź ojca: wy się raczej nie uczycie matematyki xP
_________________
It's morphin' time!
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 15:37   

Jak nie, przeciez licza wlosy... o.o.

Czyzby to byla nowa wersja zapasow w kisielu... bez kisielu ^^"?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 19:00   

"Tato, Mamo!!! Czemu dopiero mówicie ,że jesteśmy w Big Brotherze?" 8)
Ostatnio zmieniony przez Szczeciarz 24 Grudzień 2007, 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 28 Grudzień 2007, 21:13   

buuuuuuuuuuuuuuu Aq moze bys w końcu zdecydowal co??
 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 29 Grudzień 2007, 10:05   

Otóż minął czas na ocenianie... Daje kolejkę "ruskowi"
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 29 Grudzień 2007, 11:32   


no to macie^^ zdjęcie jest ciekawe i na pewno da się je ciekawie skomentować^^
czekam jak zwykle do jutra 18.00
powodzenia

ps. czy to nie jest kawaii??
Ostatnio zmieniony przez aqvario 29 Grudzień 2007, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
integrysta Otigiruru
Hayate Team
Hayatowy ...


Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: z cienia
Wysłany: 29 Grudzień 2007, 12:54   

patrząc w lustro: "czy ten struj będzie odpowiedni na rozmowę w sprawie pracy?"

ps. zgadzam się, to jest kawaii.

ps. 2 Szczeciarz ustaliłeś, że wrzucający ma tydzień na ocenę a minęło dopiero 5 dni, więc chyba za wcześnie na wstawianie nowego obrazka.
_________________

 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 29 Grudzień 2007, 18:38   

sorka, ale nie bardzo miałem czas na forum przez parę dni, więc nie zaglądałem do tematu, ale szczerze mówiąc żadna z odpowiedzi nie była rewelacyjna ;) No ale skoro jest kolejny obrazek...

"Och, te koty były sto razy lepsze niż mój facet, chyba z nim zerwę i się do nich przeprowadzę..."
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 30 Grudzień 2007, 00:28   

głos zza drzwi: "Kochanie! Co z tą niespodzianką?" 2 godziny później (głosem osła ze Shreka):"Ja chcę jeszcze raz!!" xD
_________________

 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 09:34   

Dziewczyna: "Czy jestem dobra na Playboya?"
Gość za kadru: "Nie... Musisz mieć bardziej wypompowane piersi!"
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 10:54   

dobra koniec tego dobrego wygrywa shadow a ja idę na śniadanie
Ja ne !
 
 
integrysta Otigiruru
Hayate Team
Hayatowy ...


Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: z cienia
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 12:35   

Zobaczymy jak to skomentujecie.

_________________

 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 13:05   

Jak co skomentujemy? Nic nie widzę ^^

EDIT: Już widzę xD

Myśl leżącego: "Ja nie chcę umierać!! Chociaż... to będzie piękna śmierć... aaahhhhh..." xD
_________________

Ostatnio zmieniony przez Shirou Noir 31 Grudzień 2007, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cornyh

Dołączyła: 29 Gru 2007
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 14:06   

"Ah... Co za piękny widok" mówi koleś leżący.
Ostatnio zmieniony przez Cornyh 31 Grudzień 2007, 14:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 14:41   

"Kochanie, jeszcze troszeczkę, wysil się trochę, psi psi psi psi psi, wyobraź sobie wodospad, zobaczysz zaraz ci się uda i będzie piękne zdjęcie!"
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
klasycysta Shirou Noir
Ksysio ^^


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Stąd xD
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 14:54   

Ooo bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Aqvario, ty zboczeńcu!! xD
_________________

 
 
Benio
Hayate support group


Wiek: 23
Dołączył: 13 Sie 2006
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 16:04   

aqvario napisał/a:
"Kochanie, jeszcze troszeczkę, wysil się trochę, psi psi psi psi psi, wyobraź sobie wodospad, zobaczysz zaraz ci się uda i będzie piękne zdjęcie!"


<klask, klask>

AQ jesteś bogiem ;].
_________________
Alkohol pity w miarę nie szkodzi nawet w dużych ilościach...
 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 31 Grudzień 2007, 17:32   

Widząc krew na twarzy biednego chłopaka mam straszne skojarzenia co to za fontanna xD
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Styczeń 2008, 04:46   

"Kochaj mnie, ach kochaj mnie!" ~~nuci
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Szczeciarz


Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2007
Skąd: Nie pamiętam :)
Wysłany: 1 Styczeń 2008, 20:50   

Facet myśli: "Ah, jakie piękne krocze!"
Dzieczyna myśli: "Ah, jakie ładne jądra"
XDDD
 
 
integrysta Otigiruru
Hayate Team
Hayatowy ...


Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: z cienia
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 09:33   

Dobra i tak nie było żadnej specjalnie ciekawej odpowiedzi. Dlatego teraz znowu kolejka należy do Aq, życzymy powodzenia.
_________________

 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 16:04   

hmm, co ja mam dać, pomyślmy... O już wiem :D
Pytanie z cyklu: co mi zrobisz jak mnie złapiesz ^^ a na serio, o co tu chodzi? :)

 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 16:08   

ona mówi : " no panie XXX proszę oto codzienna mała daweczka viagry dla pana proszę wystawić pupę ^^ " a potem co się dzieje łatwo sobie wyobrazić xD
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 16:11   

Przecież widać, że ona gotuje się by przytulić Pana Strzykawęk, to pewnie jej kochanek, a mąż w domu myśli, że jest w pracy o.o.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Benio
Hayate support group


Wiek: 23
Dołączył: 13 Sie 2006
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 16:39   

"No chodź tu. Taki duży chłopiec a boji się strzykawki ? To bedzie tak szybko że nic nie poczujesz, pisi pisi pisi"
_________________
Alkohol pity w miarę nie szkodzi nawet w dużych ilościach...
 
 
konserwatysta Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 32
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 23:06   

"nie bój się, nie będzie bolało. To jak ukłucie komara"
_________________
It's morphin' time!
 
 
integrysta Otigiruru
Hayate Team
Hayatowy ...


Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: z cienia
Wysłany: 4 Styczeń 2008, 23:33   

"Nie znalazłam odpowiedniej strzykawki, więc zrobimy zastrzyk na dwa razy"
_________________

 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 5 Styczeń 2008, 10:41   

"Jeśli będziesz grzeczny pokażę ci coś fajnego =3"
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 11 Luty 2008, 14:05   

tak z lajta mi sie zdaje że tydzien już minol xD
 
 
konserwatysta aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 42
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 15 Luty 2008, 23:47   

O.o nie mogłem być w styczniu za dużo na forum i nikt nie przejął pałeczki? Hmm, nie ma co prawda bombowych odpowiedzi, ale najbardziej podoba mi się odpowiedź Rinoici, choć zastanawiałem się nad Lilandrą.

Rin-chan, dajesz następną zagadkę :)
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 16 Luty 2008, 16:47   



Miałam dać coś śmiesznego... ale może zostawie to na drugi raz xD Wiem, że Wy najbardziej lubicie zboczone texty więc najpierw to :P
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 16 Luty 2008, 16:54   

<podciąga spódniczke> wyzej wyżej jeszcze wyżej ! ^^
 
 
Benio
Hayate support group


Wiek: 23
Dołączył: 13 Sie 2006
Wysłany: 16 Luty 2008, 17:08   

Co ?! Ja nielegalna ?! Ja nawet fiskala mam impotęcie ! Patrz na ten kod kresowy!
_________________
Alkohol pity w miarę nie szkodzi nawet w dużych ilościach...
Ostatnio zmieniony przez Benio 16 Luty 2008, 17:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 19 Luty 2008, 17:49   

co za małe zainteresowanie o.0
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
rusek
Hayate Drift Team

Wiek: 24
Dołączył: 05 Gru 2007
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Luty 2008, 18:46   

czy mi siezdaje czy ostatnimi czasy to normalka O_o
 
 
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 30
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 23 Luty 2008, 10:16   

Benio wygrywa ^^
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 20