Strona grupy skanlacyjnej Hayate
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

-|-Strona główna grupy Hayate-|-

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Lilka
8 Luty 2010, 15:51
Najlepsze/ulubione openingi (i endingi)
Autor Wiadomość
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 02:44   

Alexandrus888 napisał/a:
Refren całkiem nawet do rzeczy, choć to nie mój rodzaj muzyki.
O refren właśnie chodzi ^^

Alexandrus888 napisał/a:
Powinniśmy się przenieść do odpowiedniego tematu, bo daleko odeszliśmy od opów/endów ;/
Masz tu władzę? Bo ja mam tylko w Naszej Twórczości. Zresztą dzisiaj posprzątałem swój temacik ^^
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 02:49   

Nie mam, gdybym miał, to bym nie mówił, że przydało by się to zrobić, a zrobił ^^
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 02:52   

Ech, mógłby ktoś ogarnięty mieć władzę w działach poza grupą... Urti pewnie też nie czyta wszystkiego a Smoqowi się nie będzie chciało. Nie patrzcie na mnie, ja już kiedyś odmówiłem :P
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
klasycysta Urtica
Hayate Team
chaptergiver


Wiek: 22
Dołączyła: 25 Sie 2008
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 08:16   

To kto chce moda na ten rejon forum?
Zgłaszać się na pw.
Obawiam się, że mój paluch przy sprzątaniu mógłby się odsunąć na "usuń" ;)
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 12:13   

Tego byśmy nie chcieli D:
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 8 Luty 2016, 00:55   

Skończyłem więc wrzucam:

Opening: http://opening-anime.pl/v...ki-kun-opening/
Swoją drogą, pierwszy raz widzę po polsku ^^

Ending: https://www.youtube.com/watch?v=G5sYBQ9tIAk
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 8 Luty 2016, 01:23   

Muzyka na bank nie byłaby w stanie zachęcić mnie do obejrzenia :\
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Luty 2016, 09:15   

Bo to nie jest anime nakierowane na muzykę, tak jak np. K-ON, do którego OST liczył kilkadziesiąt piosenek. Tutaj, z tego co widzę, mam tylko 4 piosenki w pobranym OSTcie.

BTW. Fajny obrazek obok wyświetlanego endingu ;) Tylko coś rysującemu ręce nie wyszły...
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 8 Luty 2016, 09:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 8 Luty 2016, 12:05   

Domyślam się. Już dawno nauczyłem się nie oceniać anime po opach, zarówno negatywnie jak i pozytywnie.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 8 Luty 2016, 18:07   

Ej no, ale przecież to ma zajebisty opening. : D
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 8 Luty 2016, 18:18   

Widać mamy zbyt odległe gusta muzyczne.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 8 Luty 2016, 18:41   

Seirei Tsukai no Blade Dance
ending:
https://www.youtube.com/watch?v=X3FUG61VJ1E

Nie oglądałem, ale fajne, poznałem na osu! ^^
Nie mój poziom, ale
https://www.youtube.com/watch?v=qWiDnvVTFL0
:P
_________________

 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 8 Luty 2016, 18:41   

Alexandrus888 napisał/a:
Widać mamy zbyt odległe gusta muzyczne.

I to też jest piękne! : D

w openingu urzekła mnie jego "moc" : D

edit:
puhe11 napisał/a:
Nie oglądałem, ale fajne, poznałem na osu! ^^
Nie mój poziom, ale
https://www.youtube.com/watch?v=qWiDnvVTFL0
:P

na pierwszy rzut taka sobie, ale za którymś razem wpada w ucho. :P
Mapa na 6 gwiazdek, również poza moim zasięgiem, odpadam w okolicach 1/4 : P
_________________
◥▶̸̱◀◤
Ostatnio zmieniony przez Drizzt 8 Luty 2016, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 19 Luty 2016, 23:57   

Death Note:

Pierwszy opening:
https://www.youtube.com/watch?v=SmroZqXImbo

Po około 20 odcinkach wchodzi drugi opening:
https://www.youtube.com/watch?v=3AaedQzckRk

Generalnie do obu nie mogłem się przyzwyczaić, ale metoda na oglądanie ich za każdym razem pomogła i uważam, że oba są bardzo dobre :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez puhe11 19 Luty 2016, 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tradycjonalista Spiritusick
Hayate Team
Jerzyfikowany, 69%.


Wiek: 26
Dołączył: 05 Maj 2015
Skąd: wziąć wincyj %?
Wysłany: 20 Luty 2016, 00:02   

Wychodzi na to, że opening i ending każdego anime, które obejrzałeś, uważasz za najlepsze xD
_________________
Bogu co boskie, cesarzowi co cesarskie. Spiritowi co zajebiste.


- Only god can judge me - he said.
- Guilty - decided Spiritusick.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 20 Luty 2016, 00:07   

puhe napisał/a:
Neon Genesis Evangelion (najlepsze anime, najlepszy opening :D)
https://www.youtube.com/watch?v=jYZfeY8Vg0E


puhe napisał/a:
Generalnie do obu nie mogłem się przyzwyczaić, ale metoda na oglądanie ich za każdym razem pomogła i uważam, że oba są bardzo dobre :D


Tylko jeden jest najlepszy :D

A tak serio, to póki co praktycznie każdy mi się podobał, bo oglądałem za każdym razem. Kwestia przyzwyczajenia ^^
_________________

 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Luty 2016, 14:04   

Spiritusick napisał/a:
Wychodzi na to, że opening i ending każdego anime, które obejrzałeś, uważasz za najlepsze xD
Dokładnie to przeszło mi przez myśl po obejrzeniu -_-

puhe11 napisał/a:
ich za każdym razem pomogła i uważam, że oba są bardzo dobre :D
A ja nie. Ani jednego nie zapamiętałem. Pamiętam tylko motyw z jabłkiem z pierwszego opa xD
A jak już wielokrotnie pisałem NIGDY nie pomijam openingu / endingu przy oglądaniu odcinka...
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
tradycjonalista Spiritusick
Hayate Team
Jerzyfikowany, 69%.


Wiek: 26
Dołączył: 05 Maj 2015
Skąd: wziąć wincyj %?
Wysłany: 20 Luty 2016, 14:13   

rad: napisał/a:

A jak już wielokrotnie pisałem NIGDY nie pomijam openingu / endingu przy oglądaniu odcinka...

Serio? Chce Ci się? o_O
_________________
Bogu co boskie, cesarzowi co cesarskie. Spiritowi co zajebiste.


- Only god can judge me - he said.
- Guilty - decided Spiritusick.
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Luty 2016, 14:16   

Spiritusick napisał/a:
Serio? Chce Ci się? o_O
Gdybyś oglądał jedno - dwa anime na rok, to też by Ci to nie przeszkadzało. A na razie i tak nie mam miejsca by coś nowego pobrać...

A druga sprawa, że nie oglądam 10-20 odcinków na dzień, tylko po jednym, góra dwa na dzień, a w takim przypadku oglądanie openingu i endingu nie jest żadnym kłopotem :)
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 20 Luty 2016, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
klasycysta Urtica
Hayate Team
chaptergiver


Wiek: 22
Dołączyła: 25 Sie 2008
Wysłany: 4 Marzec 2016, 13:21   

hm, mam baaardzo dużą chrapkę na tą mangę... jeśli jakaś grupa zrobi przede mną, wyśledzę, połamię palce i wydłubię oczy

(♥ω♥ ) ~♪
https://www.youtube.com/watch?v=6PUOQ6QdTpM
_________________

 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 7 Marzec 2016, 00:44   

No to co, skończyłem K-On!, więc muszę napisać :D

Opening:
https://www.youtube.com/watch?v=gnd1wSIyN-g

Ending:
https://www.youtube.com/watch?v=lX-yENHkeMo

Nie będę ukrywał, aż tak mi się spodobało, że nawet ending oglądałem za każdym razem <3
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 7 Marzec 2016, 10:51   

Wizja w endingu zbyt drętwa by dorównać fonii... Oryginalna jest?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Marzec 2016, 12:07   

Tak .
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 7 Marzec 2016, 12:18   

No to się nie postarali twórcy :v Widziałem lepiej dopasowane AMV :p
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Marzec 2016, 12:25   

Ale zobacz jakie wymyślne stroje im porysowali xD
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 7 Marzec 2016, 12:56   

Podobają mi się zwłaszcza te z pierwszych 10s ;p No dobra, fajne stroje, ale i tak brakuje mi dynamiki w grafice. Można by dorzucić stroboskopy i zrobić jakiś ciekawszy ruch sceniczny. No i popracować nad mimiką, bo na razie to śpiewają samymi ustami.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Marzec 2016, 13:01   

Owszem, też mi to nie pasowało. Ale nadrabiają to muzyką i śpiewem ^^

Dzisiaj całą drogę słuchałem OSTa do K-ONa xD

Alexandrus888 napisał/a:
Podobają mi się zwłaszcza te z pierwszych 10s ;p
Osz Tyyyy ]:->
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 7 Marzec 2016, 13:25   

Co "osz jaaaa"? Tobie się one nie podobają? ^^

rad: napisał/a:
Ale nadrabiają to muzyką i śpiewem ^^
Bum powiedział, że całość sporo zyskuje przy wyłączeniu wizji :>
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
doktryner rad:
Hayate Team


Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Marzec 2016, 14:18   

Cytat:
Co "osz jaaaa"? Tobie się one nie podobają? ^^
Tego nie powiedziałem :P

Alexandrus888 napisał/a:
Bum powiedział, że całość sporo zyskuje przy wyłączeniu wizji :>
Niedokładnie tak to ująłeś :P

Seiyuu podkładająca głos pod Mio :)
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
reakcjonista Ragi
Nie Rag tylko Ragi;)


Wiek: 26
Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: WLKP
Wysłany: 9 Marzec 2016, 21:09   

dałem go w temacie z ovami ale co mi tam, tutaj też go walne :D

https://www.youtube.com/watch?v=p98sDnoyG3w
_________________
Tak wela szuka jedzenia :D
 
 
klasycysta Urtica
Hayate Team
chaptergiver


Wiek: 22
Dołączyła: 25 Sie 2008
Wysłany: 3 Maj 2016, 14:15   

To taki fajny ending :)

https://youtu.be/wFWKLtKFKyo
_________________

 
 
tradycjonalista Al Pachinko
Hayate Team
Doujin Maker


Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2016
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Maj 2016, 14:22   

Faktycznie, fajniutki :D
_________________

 
 
doktryner Junsu
Hayate Team
świrnięta szajbuska


Wiek: 17
Dołączyła: 21 Kwi 2016
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 3 Maj 2016, 16:30   

Ja uwielbiam opening Kuroshitsuji I ♡♡♡♡
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Maj 2016, 18:57   

Znakomity op i ed:
https://www.youtube.com/watch?v=z-JEXuMS660
https://www.youtube.com/watch?v=qKdPoFD8tB8

Niestety, anime takie sobie, za to design jednej z postaci...... mraaaaaau :D. (kto zgadnie o ktora chodzi :D?)
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Junsu
Hayate Team
świrnięta szajbuska


Wiek: 17
Dołączyła: 21 Kwi 2016
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 3 Maj 2016, 19:07   

Rzeczywiście są świetne O__O <3
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 7 Maj 2016, 12:54   

Eiha?
Mimo wszystko szkoda, że nie powstanie następny sezon, bo ta hybryda mogłaby być nieziemska :D
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 13:34   

Brawo Alex xD. Anime cierpi na syndrom za malej llosci odcinkow.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 17:31   

Alexandrus888 napisał/a:
Podobają mi się zwłaszcza te z pierwszych 10s ;p No dobra, fajne stroje, ale i tak brakuje mi dynamiki w grafice. Można by dorzucić stroboskopy i zrobić jakiś ciekawszy ruch sceniczny. No i popracować nad mimiką, bo na razie to śpiewają samymi ustami.
Ale jak dla mnie wideo własnie pasuje do piosenki. xD

Smoq napisał/a:
Niestety, anime takie sobie, za to design jednej z postaci...... mraaaaaau :D. (kto zgadnie o ktora chodzi :D?)

OP i ED faktycznie nawet daje radę, ale jak sprawdziłem same anime to w recenzjach nieźle zjechane. :D

To ode mnie coś z nowości, chyba nikt nie wrzucał,
OP z boku dake ga inai machi:
https://www.youtube.com/watch?v=Y9G20wV0KHE
Oraz Dimension W
https://www.youtube.com/watch?v=FuRFMLDRKrY

Ed z re zero kara hajimeru isekai seikatsu
https://www.youtube.com/watch?v=1Y9PrCA86oE
(op też ma niczego sobie)
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
tradycjonalista Al Pachinko
Hayate Team
Doujin Maker


Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2016
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Maj 2016, 17:54   

Jeśli chodzi o Boku Dake to osobiście uważam, że ending jest genialny, chociaż op tez niezgorszy:
https://www.youtube.com/watch?v=UXsvVjtFKQ0
Przypomina mi trochę pod względem wizualnym pierwszy ed z Shin Sekai Yori, także bardzo dobre, oba zresztą były świetne.

Poza tym godny zwrócenia uwagi jest opening Nekomonogatari Kuro, przepiękna piosenka i fajna animcja:
https://www.youtube.com/watch?v=Rnoo3gYecJ8
_________________

Ostatnio zmieniony przez Al Pachinko 7 Maj 2016, 17:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 18:24   

Fakt, ed boku dake ga inai machi też jest genialny. ;3 świetny ost dla bardzo dobrego anime. :P
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 19:23   

Drizzt napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=FuRFMLDRKrY


Czemu ma ten znaczek na koszulce :O?

rad: napisał/a:
Seiyuu podkładająca głos pod Mio :)


Epic, rad :D!
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 20:04   

Smoq napisał/a:
Czemu ma ten znaczek na koszulce :O?

Masz na myśli znaczek z tyłu happi tego gościa?
To jest znak cewek wymiaru W.
_________________
◥▶̸̱◀◤
Ostatnio zmieniony przez Drizzt 7 Maj 2016, 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 20:14   

Chodziło mi o znak wł/wył.
Dlaczego go ma :D....
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 20:22   

No właśnie jego mam na myśli. :P
Ten znaczek jest w anime używany do oznaczania cewek wymiaru W, takich urządzeń pobierających nieskończoną energię z innego wymiaru
cuś takiego
https://cdn.thingiverse.com/renders/a1/af/b5/3a/5b/New_preview_featured.jpg
_________________
◥▶̸̱◀◤
Ostatnio zmieniony przez Drizzt 7 Maj 2016, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 20:40   

Aha... MAGIA :O!
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 20:52   

No nie do końca, bardziej nauka. :P SF, roboty, androidy i te sprawy.
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 21:27   

To chyba jakas bardzo magiczna nauka :D.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 21:44   

Dlaczego? Chyba nie bardzo wiem o co Ci chodzi. xD Naukowcy coś tam obliczyli i się okazało, że istnieje kolejny wymiar, który nazwali wymiarem W. Inny z naukowców odkrył, że ten wymiar jest wypełniony energią, coś jak materia kosmiczna, i stworzył cewkę, która potrafi się połączyć z tamtym wymiarem, zaczerpnąć tamtej energii i przekonwertować ją na elektryczność. Później zrobili ich więcej i generalnie zastąpiły one elektrownie, bo wierzono, że energia tamtego wymiaru pokrywa cały kosmos (moje domysły), ale generalnie jest powiedziane, iż jest ona nieskończona, a przynajmniej nie byli w stanie stwierdzić jej granic. Reszta jest spojlerem. :P To co powiedziałem zawiera się we wstępie przed każdym openingiem. A główny bohater jest tajemniczą osobą, która nienawidzi cewek (np używa samochodu z silnikiem spalinowym), a jednocześnie nosi ich znak i je zbiera. Oczywiście należy do jakiejś dziwnej organizacji i potem okazuje się trochę dziwnych rzeczy, trochę innych się dzieje, pojawia się nowa bohaterka. itp itd. : P Nie przypominam sobie typowej magii. :P
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 21:49   

Chodzi mi o to, że ta "nauka" jest na tyle nie naukowa, że bardziej się kojarzy z magią :D.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 21:51   

Bo to science-FICTION : D Po moim wyjaśnieniu też zbyt magiczne? :P

Zresztą co za różnica? xD
_________________
◥▶̸̱◀◤
Ostatnio zmieniony przez Drizzt 7 Maj 2016, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 22:00   

Po twoim wyjasnieniu mam ochote to obejrzec :D.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 7 Maj 2016, 22:41   

Jest całkiem spoko. Mnie się podobało i mogę polecić. :P
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2016, 23:12   

Denpa onna?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 8 Maj 2016, 02:05   

chyba pomyliłeś tematy Smoq, ale tak, zgadłeś. xD
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Maj 2016, 02:32   

Haaaah :D..... to zadaje zagadke :D?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista Al Pachinko
Hayate Team
Doujin Maker


Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2016
Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Maj 2016, 21:17   

Zostawiam Wam to tutaj, nie musicie dziękować ;)
https://www.youtube.com/watch?v=BEN8rkq7Jr8
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Maj 2016, 21:27   

Nie wiem, czy ktos juz wstawial:
https://www.youtube.com/watch?v=Ax0aAkboiLs
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 17 Maj 2016, 16:43   

No i skończyłem po dwóch miesiącach Psycho-Pass :v

Sezon 1:

Opening 1: https://www.youtube.com/watch?v=2HBWWotRmYc
Ending 1: https://www.youtube.com/watch?v=Lg0ftVeXGkg

Opening 2: https://www.youtube.com/watch?v=HJ0onJKSITA
Ending 2: https://www.youtube.com/watch?v=mWCWLYM7ieM

Sezon 2:

Opening: https://www.youtube.com/watch?v=a-U8uDGk9_Q
Ending: https://www.youtube.com/watch?v=k4kuDEYmGI8
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 17 Maj 2016, 16:48   

A kinówka nie miała opa i enda? :v
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 17 Maj 2016, 17:50   

To jest kinówka? Damn :v
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 17 Maj 2016, 17:54   

Tak, jest :3
Ale zachowasz odpowiednią kolejność, bo to wydarzenia po 2 sezonie :]
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 17 Maj 2016, 18:02   

A już się zabrałem za drugi sezon K-On :3 No nic, obejrzę pełnometrażówkę po K-Onie :D
_________________

 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 17 Maj 2016, 20:09   

Puhe, sprzedam Ci pro tipa. Nie musisz wrzucać op i ed każdej serii, którą obejrzysz. : D
Nie byłem pewny, czy zrozumiał aluzję Alexa. ;d
I tak jak pisał Alex, jest kinówka, która IMO jest świetna, więc polecam obejrzeć. ;]
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 17 Maj 2016, 21:25   

Ale ja chcę! Przecież nie spamuję :(
Obejrzę na pewno, chociaż samo anime nie do końca mnie przekonuje :v
_________________

 
 
tradycjonalista Spiritusick
Hayate Team
Jerzyfikowany, 69%.


Wiek: 26
Dołączył: 05 Maj 2015
Skąd: wziąć wincyj %?
Wysłany: 17 Maj 2016, 21:29   

Moja kryształowa kuli mówi mi, że następne zobaczymy OP i ED z K-On!! :v
_________________
Bogu co boskie, cesarzowi co cesarskie. Spiritowi co zajebiste.


- Only god can judge me - he said.
- Guilty - decided Spiritusick.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 17 Maj 2016, 21:40   

:O Jeśli tak się stanie, to jesteś mistrzem :x Teraz tylko przewidź datę, uwzględniając mój wyjazd do Holandii i robotę w Macu xD
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 17 Maj 2016, 23:24   

Puhe, nie przestawaj wrzucać opów - to twuj znak rozpoznawczy. No i łatwiej cię stalkować :v
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 18 Maj 2016, 00:02   

No tak, jeśli popatrzycie na wszystkie moje wpisy w tym temacie to poznacie wszystkie anime, które widziałem w odpowiedniej kolejności xD
_________________

 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 18 Maj 2016, 00:03   

A co jak trafisz na coś ze słabym op i ed? :P
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 18 Maj 2016, 00:17   

Porzuci po pierwszym odcinku i jak najszybciej zapomni o tytule :D
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 18 Maj 2016, 00:38   

Wtedy wymęczę do końca i wrzucę xD Moją taktyką jest oglądanie openingu i endingu za każdym razem, więc po jakimś czasie musi mi się podobać xD
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 18 Maj 2016, 01:00   

Albo ci się zrobi woda z mózgu :v
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Maj 2016, 11:00   

Alex i te Twoje bledy ortograficzne... nadal mnie zadziwiacie :D!
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 01:11   

Jestem po 14 odcinkach drugiego sezonu K-On i na tym się zatrzymam. Dokończę, kiedy zrobią kolejny sezon i basta :D Szkoda mi to tak szybko obejrzeć :( Wrzucam więc pierwszy opening i ending drugiego sezonu (drugi opening i ending widziałem tylko raz):

Opening:
https://www.youtube.com/watch?v=x2tKmW4L1m4

Ending:
https://vimeo.com/60862289
_________________

Ostatnio zmieniony przez puhe11 5 Czerwiec 2016, 01:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 02:27   

Najlepsza piosenka z k-ona:
https://www.youtube.com/watch?v=Q4IkgjXboAI
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 02:33   

Tak, to drugi ending. Wrzucę go... kiedyś.
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 03:04   

Wiesz, wrzucaj tylko te najlepsze, nie wszystkie, które możesz :D. W końcu taki jest cel tego tematu.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 09:48   

Wszystkie są najlepsze :v
_________________

 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 12:10   

Jeśli wszystkie są najlepsze, to ostatecznie żaden nie jest. ; d
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 12:16   

A co, jeśli wrzucam swoje top100? :v
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 12:18   

Czemu nie od razu top 1000 :D?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 12:23   

Dziwne to top 100, skoro zawiera tylko kilkanaście utworów : D
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 12:32   

A tak swoją drogą - https://www.youtube.com/watch?v=0qWnDqeXMhA - najlepszy opening z Macrossa.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 12:41   

Drizzt napisał/a:
Dziwne to top 100, skoro zawiera tylko kilkanaście utworów : D

Bo póki co obejrzałem około 10-15 tytułów, ciągle się buduje :D
_________________

 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 13:03   

Smoq napisał/a:
A tak swoją drogą - https://www.youtube.com/watch?v=0qWnDqeXMhA - najlepszy opening z Macrossa.


Nawet ja go znam, mimo że nie oglądałem żadnego macrossa xd

Muszę obejrzeć jeszcze raz wszystkie Indexy.
Pierwszy OP był świetny
https://www.youtube.com/watch?v=VOa61PHnNrg

bonus bardzo dobry remix
https://www.youtube.com/watch?v=TgYBtLByQn4

Smoq, akurat zmieniłeś avek. : D
_________________
◥▶̸̱◀◤
Ostatnio zmieniony przez Drizzt 5 Czerwiec 2016, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 13:15   

Drizzt napisał/a:
Smoq, akurat zmieniłeś avek. : D


Tylko średnio mi pasuje do reszty... chyba będę musiał zmienić :/.

Drizzt napisał/a:
Pierwszy OP był świetny
https://www.youtube.com/watch?v=VOa61PHnNrg


Wszystkie są niezłe, ale jeśli miałbym wybrać najlepszy to postawiłbym na:
https://www.youtube.com/watch?v=BAzOxZdFBj0

Drizzt napisał/a:
bonus bardzo dobry remix
https://www.youtube.com/watch?v=TgYBtLByQn4


Jednak oryginał lepszy, ale fakt, całkiem niezły remix :).
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 13:38   

Smoq napisał/a:
Wszystkie są niezłe, ale jeśli miałbym wybrać najlepszy to postawiłbym na:
https://www.youtube.com/watch?v=BAzOxZdFBj0


Fakt jest lepszy. Kolejny w kolejce, żeby się nahajpować na rewatch. xd
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 8 Czerwiec 2016, 02:47   

Dobra, nie będę wrzucał wszystkiego, ale opening z Another jest dobry :v

http://opening-anime.pl/videos/another-opening/
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 8 Czerwiec 2016, 10:28   

Troszkę za dużo komputera i nieco braknie "pazura" w kluczowych momentach, ale faktycznie ma coś w sobie :>

Puhe nam dorasta :D
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Czerwiec 2016, 11:30   

Hmm.... typowe, sztampowe ali project, po pierwszej 1/10 sekundy piosenki wiedzialem, ze to ali project :D....
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
doktryner Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 24
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 8 Czerwiec 2016, 17:50   

Smoq napisał/a:
Hmm.... typowe, sztampowe ali project, po pierwszej 1/10 sekundy piosenki wiedzialem, ze to ali project :D....

Potwierdzam. Tzn nie pamiętałem jak się nazywają, ale momentalnie skojarzyłem z CG i Phantomem. Piosenki są dość podobne. : D
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
tradycjonalista Al Pachinko
Hayate Team
Doujin Maker


Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2016
Skąd: Lublin
Wysłany: 18 Czerwiec 2016, 23:58   

https://www.youtube.com/watch?v=eQDK1qhzf6o
Ostatnio mi ciągle chodzi po głowie, świetny opening dla najlepszej części Fate'a :D
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 15:02   

Al Pachinko napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=eQDK1qhzf6o


Fajne, lubię kalafinę.

To ja pozwolę sobie was trochę rozruszać... te same klimaty btw. :D.

https://www.youtube.com/watch?v=uvbaM-URygs bardzo sympatyczna piosenka :O.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista Al Pachinko
Hayate Team
Doujin Maker


Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2016
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 16:33   

_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 16:37   

https://www.youtube.com/watch?v=sDIItM98JXs :D?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
tradycjonalista Al Pachinko
Hayate Team
Doujin Maker


Wiek: 22
Dołączył: 05 Mar 2016
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Czerwiec 2016, 16:43   

Bułgarska fajna :D A japońska mega dziwna :x
_________________

 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 25 Czerwiec 2016, 03:39   

So Ra No Wo To. Naprawdę dobry opening ;)
http://opening-anime.pl/v...-wo-to-opening/
_________________

 
 
doktryner Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 25 Czerwiec 2016, 11:29   

Naprawdę fajny :)
Od razu mi się przypomniała Elfia Pieśń - inspiracje z tego samego malarza: http://opening-anime.pl/videos/elfen-lied-opening/

(Smoq, nie rzucaj błotem, wszyscy wiemy, że nie lubisz serii ^^)
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
tradycjonalista puhe11
Hayate Team
Nowy


Wiek: 21
Dołączył: 21 Gru 2015
Wysłany: 25 Czerwiec 2016, 12:29   

Całkiem ok :D
_________________

 
 
konserwatysta Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 29
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Czerwiec 2016, 13:27   

Jedyna dobra rzecza w elfen lied byl op :d. Szczerze nie polecam tego anime.
http://opening-anime.pl/v...kill-opening-2/ świetna piosenka zwłaszcza od 0:15 i znakomite anime przy okazji :).
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15