Strona grupy skanlacyjnej Hayate
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

-|-Strona główna grupy Hayate-|-

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co czytał, a czego nie przeczyta rad:
Autor Wiadomość
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 10:46   Co czytał, a czego nie przeczyta rad:

Wyodrębniono z tematu Nasie opowieści. /// rad:

Alexandrus888 napisał/a:
(zachowujesz się jak moja wychowawczyni z liceum jak poznała ten tekst - też myślała, że to na serio i zastanawiała się na jaką terapię mnie wysłać xD)
Sorry, ale ja po prostu zbyt wiele rzeczy biorę na poważnie.

Jak kilka lat temu czytałem pewne zmyślone opowiadania kolejowe, to szukałem na mapach i w bazie kolejowej miejscowości, w których działa się akcja xD Tak to jest, jak ktoś chce fikcyjne wydarzenia umieścić w realnym świecie :P
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 5 Luty 2016, 13:37, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 11:01   

Ale jak czytasz o wampirach to nie sięgasz do lodówki po czosnek i nie zaczynasz ostrzyć kołka, co nie? :D
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 11:27   

Nie czytałem o wampirach :<

W opowiadaniach kolejowych ich nie było xD
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 5 Luty 2016, 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 11:52   

No to kto wrzuca następne opowiadanko o krwiopijcach, z dedykacją dla rad:a?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 12:07   

<oby nikt, oby nikt, bo i tak rad: nie przeczyta>
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 12:45   

Dlaczego takie negatywne nastawienie?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 13:24   

Zaproponowana tematyka mnie nie interesuje.
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 13:51   

Czyli większości poprzednich opowiadań z rodzimego tematu też nie ruszyłeś?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 13:54   

Chyba nie
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 13:56   

To dziękuję, że dla mojego zrobiłeś wyjątek :)
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 14:07   

Spoko ;)

Nie wiem czy czytałem tamte, czy nie. To było z 8 lat temu... Ale wątpię.
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 14:09   

A w ogóle zdarza ci się czasem czytać coś bez obrazków? Jak gatunkowo stoisz?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Luty 2016, 14:24   

Podlinkowałem wcześniej, co bez obrazków czytałem :)
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 5 Luty 2016, 14:28   

Ajć, nie zauważyłem, że tam był link >.<
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Klekotka Ragi
Nie Rag tylko Ragi;)


Wiek: 27
Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: WLKP
Wysłany: 15 Marzec 2016, 22:33   

Alex nie zależnie od twoich podjętych prób czytając odpowiedzi rada, odnosi się wrażenie ze albo jest zły, albo chce jak najszybciej zakończyć wszelkie posty w tym temacie :D

rad czytasz fantazy? (nie widzę linku rzeczy które czytasz :D )
_________________
Tak wela szuka jedzenia :D
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Marzec 2016, 22:57   

Ragi napisał/a:
(nie widzę linku rzeczy które czytasz :D )
Jest w tym poście na dole drobnym druczkiem.

Ragi napisał/a:
rad czytasz fantazy?
Nie, nie czytam.
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 15 Marzec 2016, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Klekotka Ragi
Nie Rag tylko Ragi;)


Wiek: 27
Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: WLKP
Wysłany: 16 Marzec 2016, 17:22   

Aaaaaaaha, przeczytaj sobie kłamcę Jakuba Ćwieka lepiej :D Tam też są krótkie opowiadania :D
_________________
Tak wela szuka jedzenia :D
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Marzec 2016, 19:56   

Ale chyba nie kolejowe(?) xD
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Pacykarz Jerza
Hayate Team


Wiek: 24
Dołączyła: 01 Wrz 2014
Skąd: nocą tupta jeż?
Wysłany: 16 Marzec 2016, 20:00   

O! Pilipiuk kiedyś napisał jakieś kolejowe opowiadanie :D Coś o nawiedzonym pociągu XD
_________________
Apetyt rośnie w miarę Jerzenia~
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Marzec 2016, 20:12   

:>
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
Klekotka Ragi
Nie Rag tylko Ragi;)


Wiek: 27
Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: WLKP
Wysłany: 16 Marzec 2016, 20:15   

dlaczego akurat kolejowe? jesteś rowerzystą! :D
_________________
Tak wela szuka jedzenia :D
 
 
Pacykarz Jerza
Hayate Team


Wiek: 24
Dołączyła: 01 Wrz 2014
Skąd: nocą tupta jeż?
Wysłany: 16 Marzec 2016, 20:27   

A to nie można mieć kilku zainteresowań? :v

Znalazłam to opowiadanie:
Parowóz – współczesna wieś polska, mieszkańcy częściej niż inni ludzie zapadają na różnego typu nowotwory, zainteresowany tym faktem dziennikarz udaje się do miasteczka i odkrywa, że wyjaśnienia należy szukać w latach powojennych, a przyczyną jest radziecki parowóz.

Akurat mam zbiór opowiadań, który to zawiera, mogę go przywieźć na Pyrkon :D
_________________
Apetyt rośnie w miarę Jerzenia~
 
 
Gryzipiórek Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 33
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 16 Marzec 2016, 20:58   

rad: napisał/a:
Ale chyba nie kolejowe(?) xD

Przeczytaj "O psie, który jeździł koleją" xD
_________________
Lilka w pracy:
 
 
Szczekacz rad:
Hayate Team


Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Marzec 2016, 21:00   

Ragi napisał/a:
dlaczego akurat kolejowe? jesteś rowerzystą! :D
Bo lubię ^^ A roweru używam do gonienia za nimi xD Raz wracałem z takiej eskapady szynobusem z rowerem ;)

Za dzieciaka bardzo lubiłem kolej. Jak jechaliśmy z mamą na wieś do dziadków, to często koleją. Potem przesiadaliśmy się na wąskotorówkę. Tam czasami trafialiśmy na koleżankę mamy, która robiła za konduktora. A ta załatwiała mi specjalną miejscówkę u maszynisty wagonu spalinowego xD To było coś!

Potem jakoś mi przeszło. Na kilkanaście lat.

Gdy jednak natknąłem się w 2012 roku na fotki Willfreda z Chabówki, coś mnie tknęło. Dalszy ciąg tej historyjki macie tutaj.
Nakręciłem też w 2013 roku filmik.
Wszędzie dojeżdżałem rowerkiem, nawet do Wolsztyna i Powodowa się wybrałem. W 2014 roku odbyłem ostatnią kolejowo-rowerową podróż dawnym zlikwidowanym już szlakiem kolejowym Wronki-Oborniki na odcinku Oborniki-Obrzycko. Później stan roweru nie pozwolił mi już na dalsze wypady, a ostatecznie rower padł :( I jest w trakcie wskrzeszania już 4ty miesiąc T_T

Jerza napisał/a:
Znalazłam to opowiadanie:
Parowóz – współczesna wieś polska, mieszkańcy częściej niż inni ludzie zapadają na różnego typu nowotwory, zainteresowany tym faktem dziennikarz udaje się do miasteczka i odkrywa, że wyjaśnienia należy szukać w latach powojennych, a przyczyną jest radziecki parowóz.
Brzmi ciekawie :>

Jerza napisał/a:
Akurat mam zbiór opowiadań, który to zawiera, mogę go przywieźć na Pyrkon :D
Poproszę *_*
Tylko ja wolno czytam, mam nadzieję, że to nie jakoś strasznie długie? :>

Lilka napisał/a:
Przeczytaj "O psie, który jeździł koleją" xD
Lilka, ale to każdy czytał w dzieciństwie ;)
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 16 Marzec 2016, 21:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Pacykarz Jerza
Hayate Team


Wiek: 24
Dołączyła: 01 Wrz 2014
Skąd: nocą tupta jeż?
Wysłany: 16 Marzec 2016, 21:09   

rad: napisał/a:
Tylko ja wolno czytam, mam nadzieję, że to nie jakoś strasznie długie? :>
Króciótkie, najwyżej kilkanaście stron, w dwie noce przeczytasz na pewno :v
_________________
Apetyt rośnie w miarę Jerzenia~
 
 
Klekotka Ragi
Nie Rag tylko Ragi;)


Wiek: 27
Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: WLKP
Wysłany: 16 Marzec 2016, 21:56   

Nie no pociąg jest spoko, planuje być może w to lato pojechać nad morze pociągiem ;) dobrze mi siew nich czyta książki (o ile siedzę przy oknie :D)
_________________
Tak wela szuka jedzenia :D
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 17 Marzec 2016, 11:32   

Zgadzam się, pociąg to idealne miejsce do czytania książek :D Aż mi żal, że tak rzadko ma okazję jeździć :<
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Gryzmoła Spiritusick
Hayate Team
Jerzyfikowany, 69%.


Wiek: 27
Dołączył: 05 Maj 2015
Skąd: wziąć wincyj %?
Wysłany: 17 Marzec 2016, 11:34   

To trzeba się częściej gdzieś ustawiać :P
_________________
Bogu co boskie, cesarzowi co cesarskie. Spiritowi co zajebiste.


- Only god can judge me - he said.
- Guilty - decided Spiritusick.
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 17 Marzec 2016, 12:30   

Popieram! No to gdzie H-con robimy?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Szczekacz Vuko
Hayate Team


Wiek: 37
Dołączył: 25 Gru 2013
Wysłany: 28 Sierpień 2016, 22:31   

rad: napisał/a:
Nie czytałem o wampirach :<

To w takim razie co robi pozycja 83 na twojej liście Rad xD
Alexandrus888 napisał/a:
Popieram! No to gdzie H-con robimy?

U Urtici? :D
 
 
Szczekacz Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 25
Dołączył: 13 Sie 2012
Wysłany: 30 Sierpień 2016, 20:58   

Ale do Urti to nie pociągiem xD Trza się na kolejny zlot szykować :P Jerzosylwek, dobrze pamiętam...?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16