Strona grupy skanlacyjnej Hayate
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

-|-Strona główna grupy Hayate-|-

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Lilka
31 Maj 2015, 12:26
Vampire Knight w Polsce
Autor Wiadomość
rinoicia
Hayate Support Team


Wiek: 31
Dołączyła: 04 Lis 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 12:17   Vampire Knight w Polsce

Waneko napisał/a:

Wampirza zaraza opanowała Waneko! - 2009-08-11


Dziś o godzinie 12:01, do redakcji Waneko, mieszczącej się w stolicy Polski- Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich, wpadł w dzikim szale i z obłędem w oczach Zero Kiryuu, który pomylił naszą redakcję z apteką. Doprowadzony do ostateczności upuścił wszystkim żywym istotom znajdującym się w zasięgu wzroku krwi i uciekł w nieokreślonym kierunku, szeleszcząc uczniowskim mundurkiem Klasy Dziennej. Będąc pod działaniem jego mocy ogłaszamy: WANEKO WYDAJE VAMPIRE KNIGHT!!!! Tytuł pojawi się na przełomie jesieni i zimy.

źródło: http://waneko.pl/


Co o tym myślicie? Jak ja przeczytałam ten news to mnie zatkało :D
Oczywiście nie mogę się doczekać ukazania pierwszego tomu :) Czytałam co prawda skanlację po trosze i oglądałam anime (druga seria nie za bardzo mi się podobała), oczywiście manga wydawała mi się o niebo lepsza :D
Dzięki Waneko kolejny porządny tytuł ozdobi moje półeczki ^^
_________________
http://myanimelist.net/animelist/Rinoicia
Ostatnio zmieniony przez rinoicia 17 Sierpień 2009, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AkiraKurahashi
BAKA BAKA BAKA BAKA


Wiek: 27
Dołączył: 01 Lut 2009
Skąd: ona to wie ?!
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 16:01   

Emmm ja tam tego nie kupie xDDDD
_________________
"Wyindywidualizowana konstantynopolitańczykowianeczka była nieustasyfakcjonowana w tym rozentuzjazmowanym tłumie!"

Nie, no jak Boga kocham jestem Ateistą ! xD
 
 
Wampir aqvario
Hayate Team
Jego mackowatość


Wiek: 43
Dołączył: 07 Sie 2006
Skąd: Z innego wymiaru
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 16:12   

Vamparie podobno jest fajny :) I podobno manga o niebo lepsza niż anime, które zamknęło się w kilku pierwszych tomach mangi. Grupa Akai no Ringo nie będzie zachwycona, zrobili do tej pory wszystko :)
_________________
Cross: Bez okularów czuję się jakby oczy mi zabrano. xP
Willfred: Bo za bardzo na nich polegasz. Zamknij oczy i zacznij macać xDD
Aqvario: Witajcie w świecie tentacles! :D


Do mangi nie można podchodzić jak do kochanki - nie można się pieprzyć z każdą stroną!


 
 
Wampir Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 17 Sierpień 2009, 16:25   

Może nie usuną xD?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 24 Marzec 2011, 21:10   

Właśnie przeczytałam Vampire i nawet ciekawie się zapowiada (może kiedyś kupię następnie tomy...)
 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 18:39   

Uważam, ze jest beznadziejne tłumaczenie. A twierdze tak, gdyż sama tłumacze to mangę i na każdej stronie zauważam ogromne rozbieżności. Ale będę kupować, bo to moja ulubiona manga.
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Wampir Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 33
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 21 Listopad 2011, 18:42   

Ori-chan napisał/a:
gdyż sama tłumacze to mangę

Ekhem... Sobie do szuflady mam nadzieję?
_________________

 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 18:50   

No tak oczywiście, tak dla siebie, bo się tym zainteresowałam zanim manga została wydawana w Polsce.
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Wilkołak Urtica
Hayate Team
chaptergiver


Wiek: 25
Dołączyła: 25 Sie 2008
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:26   

czyżby kolejna osoba, która uważa, że dobre tłumaczenie to kalka słowo w słowo? :)
_________________

 
 
Wampir Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:29   

O.o... najlepsze tlumaczenie to takie, ktore jest skladne, ladne i w miare dokladne xD... ale nie do przesady, że np.
I am Paweł. I am student. I'm living in Lodz.
Przetlumaczone na:
Ja jestem Paweł. Ja jestem studentem. Ja żyję w Łodzi.
To brzmi koszmarnie xD.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Wilkołak Urtica
Hayate Team
chaptergiver


Wiek: 25
Dołączyła: 25 Sie 2008
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:35   

nie czytałam Vampire Knight w wersji polskiej, więc nie wiem jak wygląda tłumaczenie :) próbowałam wycisnąć jakieś konkrety
_________________

 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:38   

Urtica napisał/a:
czyżby kolejna osoba, która uważa, że dobre tłumaczenie to kalka słowo w słowo? :)


Po prostu jak zauważyłam, ze inne jest tłumaczenie, a coś innego w danej sytuacji chodziło to....
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Wampir Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:38   

No ja tez nie czytalem, nawet nie wiem o czym to jest, ale moje zdanie na temat tlumaczen chyba kazdy zna... i lubie eksperymentowac, choc nie zawsze wychodzi to na zdrowie tlumaczeniu xD.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:46   

Ale jak tlumaczenie na własną rękę szkoli angielski XD
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Wampir Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 21 Listopad 2011, 20:53   

A szkoli, szkoli, wiem po sobie. Pamietam jak zaczynalem ze skanlacjami, nie rozumialem polowy slowek i co moment siegalem do slownika, a teraz juz bardzo rzadko xD.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:05   

Mi to właśnie tez bardzo pomogło, a nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy XD
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Szkielet z Miu
Hayate Team
Aye Sir!


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:13   

czytałam kiedyś tą mangę po angielsku, potem oglądałam anime i jak prenumerowałam od Waneko to po przeczytaniu też miałam dziwne odczucia co do tłumaczenia, no ale nie jest to coś wielkiego i żadna tragedia.
 
 
Zombie Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 25
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:17   

A ja czytałem dopóki tego nie zlicencjonowali. I chyba dopiero teraz Waneko doszło do momentu, w którym skończyłem, ale na tomiki i tak nie mam kasy. ;P
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:18   

Oczywiście ostatnie tomy są o wiele lepsze od tych pierwszych. Jak przeczytałam sformulowanie kolego Kaname to się załamałam *pokerface*
Zresztą ja jestem wymagającą czytelniczka ;P.
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Szkielet z Miu
Hayate Team
Aye Sir!


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:23   

przypomniałaś mi czego nie mogłam przeboleć *kolega Kaname -.-'
i jeszcze jakieś wymyślne czekoladynki, zamiast zwykłych walentynek ;p
 
 
Zombie Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 25
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:27   

Przekombinowali, no ale mimo wszystko fajnie by było poczytać kiedyś co było dalej. A skończyłem akurat jak zaczynało się robić naprawdę ciekawie. Oczywiście nie mam na myśli, że wcześniej ciekawie nie było. :p
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 21 Listopad 2011, 21:38   

Generalnie aż tak nie narzekam na tłumaczenie skoro kupuje ;D.
Ale czytam na bieżąco po angielsku.Swoja droga nie mogę się doczekać kolejnego chaptera, bo akcja jest ciekawa ^^.
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Wampir Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 21 Listopad 2011, 22:23   

To tasiemiec xD?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Szkielet z Miu
Hayate Team
Aye Sir!


Wiek: 27
Dołączyła: 09 Lis 2011
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Listopad 2011, 23:32   

ja sie powstrzymuje przed czytaniem ang. i czekam na waneko ; d
tak wiec nic nie zdradzać ;p
 
 
Duch Nilf-kun
Tajemniczy


Wiek: 17
Dołączył: 23 Gru 2009
Skąd: On wylazł?
Wysłany: 22 Listopad 2011, 11:29   

Albo pisać na czarno każdy wie co oznacza pisanie na czarno nie?
_________________
Jak myślisz Gość dam radę powiększyć z 1,04 posta na dzień na 1,6487?
aqvario trzeba zwiększyć precyzję tej statystyki :)
 
 
Ori-chan


Wiek: 25
Dołączyła: 21 Lis 2011
Wysłany: 22 Listopad 2011, 17:05   

Smoq napisał/a:
To tasiemiec xD?


Oj tam tasiemiec XD. Jakoś na początku miesiąca wyjdzie 77 rozdział.
Poza tym ja nie czytam tasiemców, no wyjątkiem jest Gantz i Bakuman ;P.
Ja się nie mogłam powstrzymać, jestem zbyt ciekawska xD.
_________________
I'll also show you a sweet dream next night...
 
 
Donia8232


Wiek: 19
Dołączyła: 26 Lis 2012
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 20:28   

Super!!! Nie mogę się doczekać! Kocham Vampire Knight
 
 
Wampir Lilka
Hayate Team
Kapłanka Aqvario


Wiek: 33
Dołączyła: 01 Paź 2007
Skąd: z innej planety
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 21:20   

Eeee... Czego nie możesz się doczekać? Waneko wydało już prawie całą mangę, znaczy chyba tylko 18 tomu brakuje.
_________________

 
 
Zombie Drizzt
Hayate Team
Malkontent


Wiek: 25
Dołączył: 18 Kwi 2011
Skąd: wziąć produktywność?
Wysłany: 25 Wrzesień 2013, 22:02   

Dowiedzieć się, że coś zostanie wydane w Polsce, a zaraz potem, że już zostało wydane. Podwójna radość. xD
_________________
◥▶̸̱◀◤
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 26 Wrzesień 2013, 18:39   

18 tom został już w wydany w sierpniu.Teraz czekamy na japońską premierę ostatniego tomu.Jak się dowiemy to poczekamy około 3-4 mięsięcy na nasze wydanie.Mi niestety brakuje 17 i 18 :(
 
 
Duch Mae
Taidana Tora

Dołączyła: 14 Wrz 2018
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 08:31   

Poważnie?! seria ma 19 tomów i wszystkie waneko wydało??
_________________
"A dokładnie które fakty z mojej biografii pozwoliły ci wpaść na pomysł, że jestem miłą osobą?"
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 19:04   

Powaga, ale obecnie te tomy są do zdobycia jedynie w drugim obiegu za zawyżoną cenę. Waneko nie robi już dodruków tej serii :(
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Duch Mae
Taidana Tora

Dołączyła: 14 Wrz 2018
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 19:10   

Ale kicha... no to nie zakupie :(
_________________
"A dokładnie które fakty z mojej biografii pozwoliły ci wpaść na pomysł, że jestem miłą osobą?"
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 19:16   

Z ciekawości sprawdziłem. Komplet na olx kosztuje 280zł. To daje 14,70 za tom. Bardzo przyzwoita cena, biorąc pod uwagę, że to już unikat.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Duch Mae
Taidana Tora

Dołączyła: 14 Wrz 2018
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 19:34   

Podrzucisz namiary? Seria bardzo kusi xD
_________________
"A dokładnie które fakty z mojej biografii pozwoliły ci wpaść na pomysł, że jestem miłą osobą?"
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 19:49   

A proszę cię bardzo: https://www.olx.pl/oferta...html#d0826aa6e8 sam bym kupił gdyby mnie ten tytuł choć trochę interesował.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 28 Październik 2018, 22:22   

Alexandrus888 napisał/a:
Waneko nie robi już dodruków tej serii :(
Akurat w tym przypadku to dobrze, że nie ma dodruków. Lepiej byłoby wydanie nowszego wydania. Posiada dodatkowe rozdziały, które autorka zrobiła po wydaniu 19 tomu.
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 29 Październik 2018, 12:17   

A jak mają się te dodatkowe rozdziały do sequela Memories?

Tak czy siak szanse, że Waneko powróci do tego uniwersum są zerowe. Czy to w formie dodruków, wznowienia czy kontynuacji.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 1 Listopad 2018, 23:16   

Cytat:
A jak mają się te dodatkowe rozdziały do sequela Memories?
Szczerze mówiąc nie wiem. Ktoś inny proponował i tak się dowiedziałam o nowym wydaniu VK. Myślałam, że da właśnie to. Sporo tego wyszło. Z Memories czytałam dawno 2 rozdziały i myślałam, że autorka nie będzie tego ciągnąć. I, że to będzie w nowym wydaniu.
 
 
Duch Mae
Taidana Tora

Dołączyła: 14 Wrz 2018
Wysłany: 4 Listopad 2018, 17:28   

Lepiej niech wydadza to znów x.x
_________________
"A dokładnie które fakty z mojej biografii pozwoliły ci wpaść na pomysł, że jestem miłą osobą?"
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 5 Listopad 2018, 11:47   

Ale po co odgrzewać tego kotleta. Niech skupią się na nowych tytułach. Co najwyżej szkoda braku dodruków. JPFowi też ostatnio się dostaje za same odgrzewańce. Alite, Akire ludzie jeszcze znieśli, ale przy FMA czara się przelewa...
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 5 Listopad 2018, 12:14   

Alexandrus888 napisał/a:
Ale po co odgrzewać tego kotleta.
Po to, aby nowi mogli też nabyć. ◣_◢ Ja już nie uzbieram Paradise Kiss. (´ᗣ`)
Alexandrus888 napisał/a:
FMA czara się przelewa...
Jaka czara? Widziałam dużo osób za.
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 5 Listopad 2018, 13:20   

Yuka napisał/a:
Po to, aby nowi mogli też nabyć. ◣_◢ Ja już nie uzbieram Paradise Kiss. (´ᗣ`) 
na olx czasem uda się znaleźć za przyzwoitą cenę, co zresztą niedawno udowodniłem. Wystarczy być trochę cierpliwym.

Yuka napisał/a:
Jaka czara? Widziałam dużo osób za.
Ale jednak większość kręciła nosem. A może to tylko takie moje odczucie, bo sam myślę podobnie?
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
Ostatnio zmieniony przez Alexandrus888 6 Listopad 2018, 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 5 Listopad 2018, 19:52   

Alexandrus888 napisał/a:
A może to tylko takie moje odczucie, bo sam myślę podobnie?
Cóż ja mam dawno całe FMA i nie jestem zainteresowana. Bardziej wolałabym X w nowym wydaniu. Mam słabość do kreski Clampa. Zasługują na większy format.
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 6 Listopad 2018, 14:12   

No ja tak samo. FMA było pierwszą kupowaną przezemnie mangą. Mam sentyment do starefo wydania, mimo że niekture tomy się rozlatują. Z wznowień z radością kupuję Alitę bo uwielbiam tą serie i cieszę się że będę miaĺ całość w spujnej szacie graficznej. Czekam też na obiecaną Akirę (europejski układ zeszytowy nie pasuje mi do mangi, źle się czyta). Może nawet dostaniemy wydanie full color? To byłby dopiero sztos! A tak to wole nowości niż wznowienia. Za dużo dobrych mang nie zostało jeszcze wydanych by wracać się po starocie.
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Wampir Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 6 Listopad 2018, 17:47   

Wlasnie ogladam po raz drugi fma, sympatyczna seryjka z seryjnymi mordercami i ludobojstwami :O.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 6 Listopad 2018, 23:42   

ale fma czy fma:b? To drugie wierne jest mandze i przekozackie, przez pierwsze nie przebrnąłem :/
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Duch Yuka
Wampanellla


Wiek: 22
Dołączyła: 24 Gru 2010
Skąd: z Hogwartu
Wysłany: 9 Listopad 2018, 23:04   

A mi się podobało. Anime FMA. Przypomniało mi się, że w nowym wydaniu VK mogliby zrobić lepsze tłumaczenie. A chodzi mi o "kolegę Kaname". Nie mogłam z tego. >.<
 
 
Duch Mae
Taidana Tora

Dołączyła: 14 Wrz 2018
Wysłany: 15 Listopad 2018, 12:16   

Chce dodruk ;(
_________________
"A dokładnie które fakty z mojej biografii pozwoliły ci wpaść na pomysł, że jestem miłą osobą?"
 
 
Zombie Alexandrus888
Hayate Team
Bóendny KóDz'er


Wiek: 26
Dołączył: 13 Sie 2012
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 15 Listopad 2018, 21:59   

Szukaj używek D:
_________________
"Błędy lekarzy i architektów przykrywa się zielenią."
Mój WykładowcaTAJNY PRZEKAZ PERMANENTNY No.1 Gratulacje, Gość! Spam Cię potrzebuje! Czy dołączysz do szeregów Tajnych Spamerów!?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15