Strona grupy skanlacyjnej Hayate
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

-|-Strona główna grupy Hayate-|-

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Lilka
15 Styczeń 2011, 09:33
Dragon Half
Autor Wiadomość
Hayate


Wiek: 13
Dołączył: 12 Paź 2005
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 22:32   Dragon Half

Jak ciężkie może być życie niewinnej, młodej dziewicy? Mink, mieszkanka małej wioski, ma przechlapane. Nie dość, że codziennie musi zdobywać pożywienie, to w dodatku jej rodzice:
emerytowany łowca smoków i znerwicowana smoczyca nie stanowią wzorowego modelu rodziny.
W tle rodzinnych kłopotów przewija się zawiła intryga władcy krainy, oraz kariera medialna gwiazdy miejscowego show-biznesu.
Jak w tej sytuacji odnajdzie się Mink i czy jej ognisty oddech rozwiąże wszystkie problemy?
 
 
Gurutsu
SAIKYOU!!


Wiek: 28
Dołączył: 08 Lis 2006
Skąd: Gensokyo
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 22:49   

NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to był scream ostatniej ludzkiej Powagi...
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! to scream szczęsliwego Otaku pytanie którym TY jesteś? XD
fajna seria ale jednak "MIND RAPE" ...
_________________
GAHAHAHAHA!!
I'll Conquer Japan and fuck every beautifull women i can find!!
 
 
serduszko Willfred
Destruktor Domów


Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 22:52   

Zobaczymy czy faktycznie tłumaczenie robi sieczkę z mózgu. Może już na najbliższej aktualce? xD
_________________

 
 
Gurutsu
SAIKYOU!!


Wiek: 28
Dołączył: 08 Lis 2006
Skąd: Gensokyo
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 22:57   

czyli jutro? ;] xd
_________________
GAHAHAHAHA!!
I'll Conquer Japan and fuck every beautifull women i can find!!
 
 
serduszko Willfred
Destruktor Domów


Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 23:00   

chyba jeszcze nie jutro. xD
_________________

 
 
Gurutsu
SAIKYOU!!


Wiek: 28
Dołączył: 08 Lis 2006
Skąd: Gensokyo
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 23:02   

ejjjjjjjjjjjj no do roboty i jutro!! XD
kusicie tym to musicie chociarz próbke dać!! XD
_________________
GAHAHAHAHA!!
I'll Conquer Japan and fuck every beautifull women i can find!!
 
 
tygrysek rad:
Hayate Team


Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 23:21   

A będzie jakiś pieczony ogon?? O.o xD
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
 
 
serduszko dragonik
ten lepszy smok!


Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2009
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Sierpień 2010, 23:27   

Będzie w pierwszym chapterze.
_________________
Aktualnie ED: Oretama, Momoiro Sango, Mahoraba
 
 
kotek Nilf-kun
Tajemniczy


Wiek: 17
Dołączył: 23 Gru 2009
Skąd: On wylazł?
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 21:34   

Kiaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dragon Half ta manga jest zarąbista, uwielbiam ją.
_________________
Jak myślisz Gość dam radę powiększyć z 1,04 posta na dzień na 1,6487?
aqvario trzeba zwiększyć precyzję tej statystyki :)
 
 
słońce Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 21:47   

Tez uwielbiam, a anime jeszcze bardziej xD.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
serduszko Willfred
Destruktor Domów


Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Sierpień 2010, 22:28   

Nilf-kun napisał/a:
Kiaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dragon Half ta manga jest zarąbista, uwielbiam ją.


Nilf, żebyś się nam nie wykończył od nadmiaru wrażeń. xD
_________________

 
 
tygrysek rad:
Hayate Team


Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 00:13   

Cytat:
Nilf, żebyś się nam nie wykończył od nadmiaru wrażeń. xD


<wciela się w Tsumugi z K-ONa>: Ależ się o siebie troszczą *_*


(nieee, ja tylko udaję :P)
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 25 Sierpień 2010, 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
słońce Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 01:06   

Radziu, myslisz, ze cos ze soba kreca, jak to zwirek z muchomorkiem :>?
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
kotek Nilf-kun
Tajemniczy


Wiek: 17
Dołączył: 23 Gru 2009
Skąd: On wylazł?
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 13:02   

A właśnie słyszałem coś o anime, można je gdzieś obejrzeć? Cy trza ściągać?
Will ale się ty o mnie troszczysz, ale spoko daje sobie rade.
_________________
Jak myślisz Gość dam radę powiększyć z 1,04 posta na dzień na 1,6487?
aqvario trzeba zwiększyć precyzję tej statystyki :)
 
 
słońce Smoq
Hayate Team
Bziuuuuuuum


Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 13:04   

Pewnie można, ale nie mam pojęcia gdzie, ja je dostałem xD.
_________________
Jestem głodny :(, Gość nakarm mnie... onegai.
 
 
serduszko Willfred
Destruktor Domów


Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 13:14   

Tutaj np. http://download-anime.inf..._dragonhalf.php
_________________

 
 
tygrysek rad:
Hayate Team


Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 14:28   

Smoq napisał/a:
Radziu, myslisz, ze cos ze soba kreca, jak to zwirek z muchomorkiem :>?
No nie wiem xD Na pewno próbują to ukryć ^^

Ja poczekam na mangę ^^ Chociaż pierwsze rozdziały by się przekonać czy będzie uczta ;)
_________________
Laureat nagrody Złotej Łopaty za odkopywanie zapomnianych tematów, ufundowanej przez Lilkę
Ostatnio zmieniony przez rad: 25 Sierpień 2010, 15:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kotek Nilf-kun
Tajemniczy


Wiek: 17
Dołączył: 23 Gru 2009
Skąd: On wylazł?
Wysłany: 25 Sierpień 2010, 14:51   

Dzięki, dzięki Will na ciebie można zawsze liczyć.
_________________
Jak myślisz Gość dam radę powiększyć z 1,04 posta na dzień na 1,6487?
aqvario trzeba zwiększyć precyzję tej statystyki :)
 
 
M3Fis70


Wiek: 24
Dołączył: 11 Mar 2011
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Maj 2011, 16:50   

Z tego co ogarniam teraz jest przerwa z FSN, nie?
Ale gorąco polecam anime ^^
_________________
Dobry mutant, to martwy mutant.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15